Monday, June 4, 2012

Ephyra share






Nak share  citer nie
Pertama - Rasanya Hebat..sedap..rasa2 fruity..tak teragak2 lah lagi mcm minum yang terpaksa kita minum
Biasanya akan rasa cam gini...tapi ini tidak


Memandangkan aku dah sedari 22 May ~ 5 June  lebih kurang 15 hari dah  minum...simptom2 yang aku rasa dan peratikan ialah tenaga memang dia bagi power sikit
Tak susah bangun pagi..jam 3 @ 4 pagi dah tersedar .kadang tak sempat jam bunyi hehe...
Time nie nak buat keje apa pun laju dan beres..tak rasa malas2
Tapi tidur kena awalkan sikit...basic la nie kaannn

Melawaskan perut...woha ! ini jangan main-main best sikit..!
Flow dia lancar...menjadikan kita selesa dari kebuncitan....
Teknik untuk mengelakkan buncit tu meemang ada tapi ini lagi best...
Jalan rasa konfidence eceh....bukan apa nanti kepada sesiapa yang dah minum akan rasa selesa..
Nak tau rasai la sendiri....apa kata ?

Kulit. Saya berkulit sawo matang ..setakat nie kulit tak der alah..ok jer
Bahagian muka rasa macam berseri sikit....ikut hormon keserasian la kann...ambil masa sikit..tapi saya tanya member sekitar ada rasa perubahan la...tone tu sekata..
Sekarang dok perati kat "Ms.J" ? Jeragat ehh......dulu masa lepas bersalin perhhhh...lichin jer...tapi lepas tu l;u tak jaga memang naik cepat....ini normalah wanita kaannn.....
Makin suram kelihatanya...tapi tak per... baru 15 hari......
Tapi klu sesiapa yang tak sabar untuk mencuba bole jer pm saya....insyaalah product sentiasa ada....sms or contact jer....019-326 9452


No comments:

Post a Comment